lifebysusan.blogg.se

weekend

Publicerad 2013-03-17 16:07:00 i Allmänt,

Åh, vilken härlig helg jag har haft! I fredags kom Amanda hit och vi satt och pratade om allt möjligt :) Sedan blev det filmkväll! Amanda blev kvar till lördagen så vi umgicks och pratade bland annat om framtida resor och drömde oss bort lite :)
 
Idag var vi på en inspirationsföreläsning som inriktade sig på hundträning men de flesta tipsen vi fick kan man även använda sig av i vanliga vardagssituationer :) Det mesta var sådant som jag redan kunde/visste sedan tidigare eftersom jag trots allt pluggar till djurtränare men det var ändå väldigt intressant och jag blev definitivt inspirerad! Det är kul att höra olika hundtränares åsikter för att det finns alltid något nytt man kan ta till sig :) Dessutom känns det nyttigt att repetera. Även om jag känner att grunderna sitter i benmärgen nu så skadar det inte att höra saker flera gånger. Sen kan man ju aldrig bli fullärd när det kommer till träning av djur, finns sååå mycket att lära! Men det är det jag gillar med detta yrke, att man alltid kan lära sig något nytt och fortsätta utvecklas :)
 
Nu inför nästa vecka har jag i alla fall en massa ny inspiration och motivation till att få gjort de sista skolarbetena + planera sista praktiktiden & examensprovet!
 
Måste ju även berätta att när vi kom hem väntade maten fint uppdukad på bordet :) Bästa pojkvän! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela