lifebysusan.blogg.se

summer cravings

Publicerad 2013-03-14 13:35:03 i Allmänt,

Jag tror att vädret spelade mig ett spratt tidigare i veckan. Får nog ta tillbaka mina ord om att våren är på väg.. Imorse var det tydligen 20 minus grader här i trakterna och snön har fallit i princip hela dagen! Läste även någonstans att vintern är här för att stanna. Jag som hoppades på vårväder på min födelsedag! :(
 
Aja, får väl kolla på förra sommarens bilder och drömma mig bort så länge :)
 
Vackra Kökar
 
Island in the sun-festivalen
 
Underbara Malta
 
Sicilien

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela