lifebysusan.blogg.se

puh!

Publicerad 2013-03-13 12:33:24 i Allmänt,

Måste bara börja med att säga att det är sååå härligt att våren är på väg! Okej, det snöade senast igår men när man är ute och går så känns det verkligen som att våren är på g :) Underbara känsla. Man får så mycket mer motivation till att göra saker.
 
Idag började vi dagen med kaffe i sängen :) Efter det tog jag mig ut på en PW och därefter blev det lite träning hemma. Sen har jag hunnit med att både tvätta och städa och nu har jag äntligen tid för en liten lunchpaus. Resten av dagen lär bli pluggdag. Lär väl dock klämma in ett eller två avsnitt av Supernatural också ;)
 
Rekommenderar verkligen denna serie! Den är kanske lite seg i början men nu är jag helt fast. Är inne på säsong 6 redan, snart kan Clive och jag börja kolla tillsammans :) yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela