lifebysusan.blogg.se

paus i pluggandet

Publicerad 2013-03-11 14:37:30 i Allmänt,

Min fina pojkvän lagade precis världens godaste vegetariska pastarätt till mig :) Inte illa att ha en kock till pojkvän inte! Dessutom har han också fått upp ögonen för vegetarisk mat nu så han sa att han nog ska bli veggo han med. Dock ska han fortsätta äta kyckling.. och... eh.. kött. Haha. Well, man kan väl äta både vegetariskt och kött. Man behöver inte alltid sätta en etikett på vad man är. Efter tiden i Malta så har jag faktiskt också börjat äta kyckling och kalkon eftersom det vegetariska utbudet i Malta inte är så stort. Så jag kan väl inte direkt kalla mig för vegetarian längre. Men jag tänker hålla mig till vitt kött och fisk, nånstans måste man ju dra gränsen :)
 
Ingen är så bra som du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela