lifebysusan.blogg.se

lördag

Publicerad 2013-06-01 10:34:00 i Allmänt,

Nu börjar det närma sig, på tisdag flyttar vi till Malta! Ska bli så härligt :) Jag har redan en arbetsintervju inbokad också vilket känns jättekul men samtidigt lite pirrigt eftersom jag verkligen skulle vilja ha det jobbet! Tror att jag skulle trivas så bra med det :) Så håll tummarna för att det går bra!
 
De senaste dagarna har varit supertrevliga! I torsdags åkte Clive och jag in till stan och umgicks med Amanda och Jonathan hela kvällen. Vi gick och åt Ålands godaste pizza (som till och med Clive godkände!), spelade minigolf och sedan åkte vi hem till Amanda och Jonathan och såg en film som borde varit läskig men vi satt mest och skrattade åt den :) haha. Superlyckad kväll i alla fall! Kommer sakna min kära vän Amanda så mycket när jag åker. ♥
 
Imorse när jag vaknade och satt igång datorn så möttes jag av en mycket fin bakgrundsbild som Clive ritat åt mig! Såhär kommer vårat bröllop tydligen att se ut ;) Kenda får förstås också vara med! Haha jag har helt klart världens gulligaste kille. Min prins ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela