lifebysusan.blogg.se

livstecken :)

Publicerad 2013-06-10 22:26:06 i Allmänt,

Nehepp, om man skulle ta och uppdatera lite här igen då! Imorgon har vi varit på Malta i en vecka men vi har inte riktigt hunnit landa än. Vi ska gå och kolla på en lägenhet på lördag som vi förhoppningsvis får flytta in i direkt om vi gillar den :) För tillfället bor vi med Clives mamma, hans bröder och deras två hundar så det är liv och rörelse hela tiden! Och förutom att få landa i vårt egna hem så väntar jag även på svar om när jag ska få börja jobba. Väntans tider nu..
 
Måste även berätta att på vägen till min arbetsintervju som jag hade förra veckan blev jag lite nostalgisk när bussen åkte förbi min gamla praktikplats och lägenheten där jag bodde med mina tjejkompisar förra sommaren. Vartenda litet hörn väckte minnen ♥ Fick byta buss i Valletta och mindes första gången vi skulle köpa veckobiljett och hur vi sedan alltid sa att "det här är vår fjärde (femte, sjätte osv) veckobiljett" och hur vi önskade att tiden skulle gå saktare så att vi fick stanna kvar längre :) Och på hemvägen åkte bussen via färjan vi tog över till Sicilien (haha minns ännu stressen när vi skulle hitta dit tidigt på morgonen när vi lyckats försova oss efter att ha varit ute kvällen innan!). Sen åkte jag även förbi Happy Paws och det slog mig att mina fina vänner inte är här med mig denna gång. Längtade tillbaka för en stund. Vi hade helt galna och underbara dagar förra sommaren som jag inte kommer att glömma på ett bra tag! Men jag är säker på att denna sommar kommer att bli bra den med :) Ser verkligen framemot att bygga upp mitt liv i detta härliga land tillsammans med min fina pojkvän! ♥
 
Här kommer bilder på våra gosiga vargar :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-12 17:44:12

Ooh <3 ni kommer nog få de braa där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela