lifebysusan.blogg.se

lägenheten

Publicerad 2013-06-28 14:43:07 i Allmänt,

Jag har ju glömt visa er lägenheten innifrån! Här kommer ett par bilder :) Observera att de flesta hyreslägenheterna här på Malta är möblerade så det är inte vi som inrett hehe. Finns både fördelar och nackdelar med detta. En fördel är ju att man inte själv behöver lägga ner en massa tid och pengar på att skaffa möbler men nackdelen är att man inte själv kan bestämma hur man vill ha det. Vi har t.ex. en massa tavlor och prydnadssaker överallt som jag inte orkat plocka bort än. Men det är väl inte hela världen! Tycker det är jätteskönt att vi har vårat eget nu i alla fall :) Dock har vi ögonen öppna om det skulle dyka upp något mer intressant.

Sovrummet

Vardagsrummet
Köket
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-06-29 12:04:15

Snygg lägenhet. Vardagsrums möblerna va ju lite "små roliga" ;D

Svar: haha ja, vardagsrummet skulle jag gärna ändra! :D men sovrummet är helt okej, mysigt med balkong :)
Susan Lindholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela