lifebysusan.blogg.se

<3

Publicerad 2013-02-24 20:04:08 i Allmänt,

Vi hade en alldeles underbar sportlovsvecka med finaste Kenda! ♥ Precis som jag misstänkte blev Clive (precis som alla andra) helt förälskad i henne och han föreslog till och med att vi skulle kidnappa henne :) haha.
 
Imorgon påbörjar jag min nästa och förmodligen sista praktik :) Eller ja, ska väl förhoppningsvis även göra några timmar på ytterligare ett ställe men det blir bara någon timme då och då. Ser fram emot att få börja träna djur igen, har haft en lite för lång paus nu känner jag. Har även sakta men säkert börja planera examensprovet och allt som ska vara klart inför det. Det skulle vara så skönt att ha allt gjort innan sommarn :) Sen blir det nog en paus från studerandet. Har dock en del drömmar inför framtiden som kräver vidareutbildning men just nu känner jag inte att jag har så bråttom. Vill hinna njuta av livet också ju, nu när jag ännu är ung och pigg ;)
 
Idag fick jag höra en superhärlig nyhet som gjorde mig riktigt glad och varm om hjärtat! :) Ser verkligen fram emot sommaren och allt roligt som väntar. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela