lifebysusan.blogg.se

saturday

Publicerad 2012-11-04 20:07:00 i Allmänt,

Det blev en spontan trip till Stockholm igår. Strosade runt i stan hela långa dagen med bästa Amanda. Shoppade, fikade och åt god mat! När vi väl kom tillbaka till Mariehamn blev det en spontan utgång! En riktigt lyckad lördag måste jag säga :) Träffade många människor jag tycker om och kände mig allmänt lycklig.
 
Kommer nog att sakna Åland mer än jag trodde... Trivs ju faktiskt väldigt bra här trots allt. Imorgon är det min sista dag här på holmen sen beger jag mig mot Sverige för att därifrån ta flyget till Malta. Längtar!♥
 
Vi hittade världens snyggaste masker inne på Butterick's!
 
Blev glatt överraskad av att se min vän Laura på Åland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela