lifebysusan.blogg.se

time flies

Publicerad 2012-12-07 21:12:00 i Allmänt,

Igår var det Finlands självständighetsdag och jag har varit på Malta i exakt en månad nu! Jösses vad tiden flyger iväg. Har varit på Malta i totalt 5 månader nu om man räknar med alla gånger jag varit här :)
 
Det här med att vända tillbaka dygnet är ju inte det lättaste! Gav upp klockan nio på morgonen och vaknade på eftermiddagen. Inte bra. Får göra ett nytt försök igen då.
 
Idag har jag roat mig med att titta på finska självständighetsbalen från igår! :) Om ni spolar fram till 43.45 i den här videon kan ni se min mammas syssling slänga slängkyssar åt sina barn när han gör entré i slottet :) gulligt!
 
En bild på solnedgången i vackra Valletta! :)

Kommentarer

Postat av: Jenuri De Droguri

Publicerad 2012-12-18 09:38:39

ÅHHH <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela