lifebysusan.blogg.se

nattugglor

Publicerad 2012-12-06 05:12:00 i Allmänt,

Det här bloggandet går ju inge vidare just nu.. Får se när jag får motivation att börja uppdatera oftare!
 
Idag var det jag som lagade middag igen och Clive tog kort på mitt fina mästerverk och tyckte att jag skulle visa er alla hur duktig jag är ;)
 
Vi har vänt på dygnet totalt så nu ska vi vara vakna ända till nästa kväll så att vi förhoppningsvis får ordning på dygnsrytmen!
 
Är lite avis på er där hemma som har en massa snö! Här har det varit grått och kallt de senaste dagarna. Hoppas på solsken imorgon :)
 

Kommentarer

Postat av: Heli

Publicerad 2012-12-07 16:38:16

Skäm inte bort "kocken" för mycket bara ;P puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Susan Lindholm

Susan Lindholm heter jag och är 22 år gammal. Jag bor på Malta tillsammans med min underbara pojkvän :) Jag har studerat djurskötsel och just nu pluggar jag till djurtränare. Förutom djur så är mitt största intresse att resa och jag drömmer om att en vacker dag kunna resa jorden runt. Denna blogg är främst till för att mina nära och kära ska kunna ta del av allt som händer i mitt liv men alla är självklart välkomna att kika in! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela